افتتاحیه پروژه هادراستان کهگیلویه وبویر احمد
افتتاحیه پروژه هادراستان کهگیلویه وبویر احمد
نظری معاون سياسي امنيتي استاندارگفت: در هر شهرستان دستگاه‌های اجرایی در قالب کمیته‌های ستاد دهه فجر برای هرچه باشکوه برگزار شدن این ایام تلاش می‌کنند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر نفت به این استان سفر می‌کند.
به گزارش ندای امت :محمدکاظم نظری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ بهمن‌ماه در برنامه نگاه روز شبکه استانی دنا در خصوص برنامه‌های دهه فجر در استان، اظهار داشت: ستاد دهه فجر در شهرستان‌های ۸ گانه استان تشکیل شده است.
وی افزود: در هر شهرستان دستگاه‌های اجرایی در قالب کمیته‌های ستاد دهه فجر برای هرچه باشکوه برگزار شدن این ایام تلاش می‌کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: حضور در شهرستان‌های مختلف استان برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها یکی از ویژه برنامه‌های این ایام است.
نظری افزود: آیین افتتاحی شهرستان‌های استان به ترتیب، شهرستان بویر احمدچهاردهم بهمن ماه، ۱۵ بهمن‌ماه در شهرستان باشت، ۱۷ بهمن‌ماه در شهرستان دنا، ۱۸ بهمن‌ماه در چرام، ۱۹ بهمن‌ماه در شهرستان بهمئی و گچساران و ۲۱ بهمن‌ماه در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: بعضی از اعضای هیئت دولت برای افتتاح این پروژه‌ها به استان سفر خواهند کرد که تاکنون حضور وزیر نفت در استان قطعی شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: دو رویداد مهم فرهنگی نمایشگاه کتاب و جشنواره فیلم فجر را نیز در این ایام در استان خواهیم داشت.
نظری با اشاره به اشراف اطلاعاتی استاندار از مشکلات و ظرفیت‌های استان، یادآور شد: به علت فشردگی برنامه‌ها در این ایام پروژه‌های افتتاحی در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد با حضور استاندار به بهره‌برداری می‌رسند.