افتتاحیه وکلنگ زنی به مناسبت دهه فجر باحضور استانداردرکهگیلویه بزرگ
افتتاحیه وکلنگ زنی به مناسبت دهه فجر باحضور استانداردرکهگیلویه بزرگ
بهره‌برداری و کلنگ زنی 42 طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت دهه فجر در شهرستان کهگیلویه با حضور استاندار، حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس، هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های چهارگانه در مجلس و مسئولان استانی و محلی آغاز شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین بهره برداری چند طرح به نمایندگی از دیگر پروژه های شهرستان کهگیلویه با تبریک ایام الله دهه فجر، اعتبار این طرح‌ها را بیش از 405 میلیارد ریال اعلام کرد.

علی محمد احمدی اظهار داشت: از 42 طرح تعداد 38 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 390 میلیارد ریال افتتاح شدند.
استاندار، تعداد طرح‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده را چهار مورد در بخش‌های مختلف اعلام کرد و گفت: 15 میلیارد ریال نیز برای این طرح‌های جدید تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف زیرساخت‌های برق، آب، ورزش، بهداشت، مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی است.

احمدی گفت: گازرسانی به بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک، مدرسه خیر ساز دوریزگان، ساختمان اداری دانشگاه پیام نور، پارک اسکان دهدشت، گاو شیری یک هزار رأسی و طرح شترمرغ 300 قطعه‌ای و ساخت سالن چندمنظوره ورزشی در بخش سوق ازمهمترین طرح‌های افتتاحی این شهرستان است.

وی عنوان کرد: طرح‌های شبکه برق رسانی روستای سرکور دشمن زیاری و اصلاح و بهینه‌سازی کاهش تلفات برق روستای علی‌آباد کلنگ زنی شد.