بركات جهموري اسلامي به زبان مشاور وزير ارتباطات درممبي
بركات جهموري اسلامي به زبان مشاور وزير ارتباطات درممبي
سابق هر جا  آسفالت تمام می شد استان شروع شد، و هر خدمتی می بینیم به برکت انقلاب اسلامیست و اکنون در کنار خدمات آب و برق مردم مطالبه اینترنت پرسرعت دارند. و مردم شایسته خدمتند.

حضور دستیار ویژه ارتباطات مردمی وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات کشور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بخش ممبی شهرستان بهمئی…

اهم صحبتهای مهندس سید فرزاد نجات نیا در جمع ایل غیور بهمئی…

یاران در گهواره سال چهل و دو، انقلاب پنجاه و هفت را به منصه ظهور رساندند و کَالزُبُرَالحَدید مثل پاره های آهن محکم و استوار با لبیک امام دفاع مقدس را رقم زدند.

همانطور که رمز پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم بود رمز مانایی جریان انقلاب نیز حضور مردم است

انقلاب ما انفجار نور بود و فجر انقلاب اسلامی منتج به ظهور خورشید عالم تاب بشریت از افق مکه معظمه خواهد شد و در این مقطع حساس بین الطلوعین تاریخ باید بیداری و هوشیاری خود را حفظ کنیم.

تحصیل کردگان استان قبل از انقلاب به عدد انگشتان دست نمی رسید، و اما اکنون فرزندان این بخش در سالهای اخیر معاون وزیر و رییس مراکز علمی کشور هستند.

سابق هر جا  آسفالت تمام می شد استان شروع شد، و هر خدمتی می بینیم به برکت انقلاب اسلامیست و اکنون در کنار خدمات آب و برق مردم مطالبه اینترنت پرسرعت دارند. و مردم شایسته خدمتند

منویات رهبر معظم انقلاب در راستای مطالبه جدی مردم می بایست سرلوحه اقدامات سران قوا در برخورد با فساد و تبعیض باشد.

حضور مهندس آذری جهرمی بعنوان نماد نسل سومی ها در کابینه دولت از نقاط برجسته و عطف حاکمیت بوده است و عملکرد قابل قبول ایشان موجبات استمرار انتقال تصمیم سازی و مدیریت استراتژیک را به نسل های بعدی نهادینه خواهد کرد.

از خدمات مهم دولت، اپلیکشن دولت همراه برای تجمیع همه خدمات مورد نیاز مردم در آینده نزدیک و فراهم نمودن زمینه اعطای تسهیلات ارزان قیمت اشتغال روستائیان حدود ۶۰۰۰ میلیاد تومان از طریق بانک‌های عامل کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک، صندوق کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید، که مسئولین می بایست توانمند سازی روستائیان از حیث دانش و مهارت کافی را در دستور کار قرار دهند.

در کشورهای توسعه یافته سالها قبل از شبکه های اجتماعی بعنوان پیام رسان و سرگرمی استفاده می کردند و اکنون اقتصاد دیجیتال یک مبحث و مفهوم نو برای تولید ثروت هست و ۱۰ شرکت برتر دنیا، دانش بنیان و پایه کار آنها اقتصاد دیجیتال است و عموما جوانان در صدر مدیریت آن ها هستند و جوانان و دانشجویان ایران زمین می بایست خود را برای این عرصه مهم آماده کنند.

در همین راستا به درخواست برخی جوانان و دانشجویان شهرستان بهمئی مهندس نجات نیا برای پیگیری موارد ذیل قول مساعد دادند:

۱- مطالبه مردم مبنی بر مشکلات اینترنت و آنتن دهی و خدمات اپراتورهای همراه(همراه اول و ایرانسل) و تجهیز دفتر پست بانک شهرستان بهمئی

۲- فراهم سازی تور علمی – سیاحتی نخبگان جهت توانمند سازی و بازدید از پارکهای علم و فنآوری، شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ های استانهایی مثل یزد./

نويسنده :جمالي دوست